Thursday 6 February 2014

Cari transport di Perth?

Assalamualaikum


Hari ni first day teman mama bagi ceramah under consultant. Alhamdulillah, berjalan dengan lancar. Siapa-siapa yang berminat untuk kursus-kursus latihan, silalah hubungi kami! Baiklah. Sempat promote lagi. Since entry untuk kali ini adalah holiday tips and tricks, we gonna introduce you to Mr. Idrus. Kami baru saja terima email dari En Idrus ni berkaitan transportation di Perth, Australia. Maybe kalau tahu dari awal, mesti kami dah cuba service yang disediakan oleh En Idrus ni.

En. Idrus ni merupakan warganegara Malaysia yang menetap di Perth, Australia dan dia ada menyediakan khidmat transport termasuk driver kepada mereka yang berminat dan ingin melancong ke Perth. En. Idrus ni mempunyai mini bus untuk 9 - 10 orang dan amat sesuai sekali untuk family trip macam kami ni dan En Idrus ni sendiri yang akan drive mini-bus tersebut. Rate yang ditawarkan adalah AUD150/sehari termasuk minyak dan parking. Kalau anda berminat maybe boleh negotiate dengan En Idrus ni untuk rate yang lagi berpatutan.

Untuk pengetahuan anda, kami bukan saja-saja nak promote orang tapi memandangkan ramai orang Malaysia memang suka ke Australia, lagi-lagi ke Perth, jadi, niat kami hanya nak membantu anda. Sekadar berkongsi rezeki di bumi Allah. Bila kita bantu orang lain, InsyaAllah orang akan bantu kita satu hari nanti. Hehe. Tapi, janganlah selalu nak harapkan balasan je kan, nampak sangat tak ikhlas nanti. Em. Digalakkan untuk menghubungi directly kepada En. Idrus sama ada nak Whatsapp atau Viber. Jangan hubungi kami sebab kami pun tak kenal En. Idrus ni. Hehe. Maybe En. Idrus ni boleh jadi tour guide tak rasmi anda ketika bercuti di Perth? Siapa tahu kan. Bagi mereka yang beragama Islam, InsyaAllah En Idrus ni sedia membantu anda. Apapun, sila negotiate dengan dia okay untuk sebarang pertanyaan. Seronok sebenarnya bercuti sambil tengok perkembangan Islam kat negara lain.

Apapun, terpulang kepada anda sebab kat Perth memang banyak public transport dan agak senang untuk diakses dari mana-mana. Tapi, kadang-kadang kalau one big family plus ada anak kecil berderet, memang penat la nak handle mereka kan. Sebab tu, ramai yang bercuti ke Perth prefer untuk cari kereta sewa. Jadi, buatlah pilihan yang terbaik untuk anda! :)

Perlukan khidmat En. Idrus? Atau, ingin bertanya lebih lanjut? Sila hubungi +61411536495 melalui Whatsapp atau Viber.

Alhamdulillah, we seem to have our own silent readers, as well as abundance of email(s)! Thanks for your support, readers! Let the ukhuwah remains and expands throughout the world! :)


"Ukhuwah is the best connection for human, we learn as we grow and we cherish every relationships in the name of Islam"


No comments:

Post a Comment

Review: Adina Apartment Hotel Melbourne

Assalamualaikum! Just a short and simple review after long silence. Cleanliness: Since we took an apartment with kitchen facilit...